Дослідження ефективності складових системи комунікацій в умовах жорсткого конкурентного середовища

Ескіз

Дата

2002

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

складові системи комунікацій, ефективна реклама, споживачі, components of the communications system, effective advertising, consumers, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Дослідження ефективності складових системи комунікацій в умовах жорсткого конкурентного середовища / Н. М. Соломянюк, О. В. Безпалько // Сучасні методи створення нових технологій та обладнання в харчовій промисловості: тези доповідей міжнародної наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, 23-25 квітня 2002 р. – К.: НУХТ, 2002. – С. 44-45.