Застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності ПАТ «Оболонь»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядаються питання застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності підприємства, яке виробляє пивоварну продукцію Рассматриваются вопросы применения концепции маркетинга взаимоотношений в деятельности предприятия, которое производит пивоваренную продукцию The problems of the concept of marketing relationships in the enterprise, which manufactures brewing products

Опис

Ключові слова

маркетингова концепція, маркетинг взаємовідносин, ефективні взаємовідносини, маркетинговая концепция, маркетинг взаимоотношений, эффективные взаимоотношения, marketing concept, marketing relationships, effective сommunication, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Кириленко, І. І. Застосування концепції маркетингу взаємовідносин в діяльності ПАТ «Оболонь» / І. І. Кириленко, Т. Г. Бєлова // Moderni vymozenosti vedy – 2014 : materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha : Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - C. 32-34.