Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто проблеми ціноутворення товарів у ринкових сегментах та визначено пріоритетні чинники впливу на політику ціноутворення підприємств. Products pricing problems in market segments are clarified and priority factors that influence on enterprise pricing policy are defined.

Опис

Ключові слова

ціноутворення, витрати, ціна, цінність, pricing, costs, price, value, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Ємцева, Г. Ф. Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни / Г. Ф. Ємцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 27. - С. 51-53

Зібрання