Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни
Вантажиться...
Файли
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто проблеми ціноутворення товарів у ринкових сегментах та визначено пріоритетні чинники впливу на політику ціноутворення підприємств.
Products pricing problems in market segments are clarified and priority factors that influence on enterprise pricing policy are defined.
Опис
Ключові слова
ціноутворення, витрати, ціна, цінність, pricing, costs, price, value, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Ємцева, Г. Ф. Фактори, що впливають на процес прийняття рішень про встановлення ціни / Г. Ф. Ємцева // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 27. - С. 51-53