Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/14852
Title: Параметричний метод організації і контролю самостійної роботи студентів у разі збільшення часу на самостійну роботу
Authors: Бородін, Віталій Олексійович
Лубенська, Т. В.
Островська, Ольга Володимирівна
Орел, Світлана Сергіївна
Keywords: параметричний метод
індивідуальні завдання
творчі можливості
parametric method
individual tasks
creative abilities
кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.
Issue Date: 2004
Citation: Параметричний метод організації і контролю самостійної роботи студентів у разі збільшення часу на самостійну роботу / В. О. Бородін, С. С. Орел, О. В. Островська, Т. В. Лубенська // Нові технології навчання у вищій технічній освіті: досвід,проблеми, перспективи : Всеукраїнська науково-методична конференція, 18-20 жовтня 2004 р. – К. НУХТ, 2004. - С. 36-41.
Abstract: Автори вважають, що параметричний метод повинен лежати в категорії бренда, в категорії “правь” , а індивідуальні завдання студентам - в категорії “явь” . Це достатньо витратна методика, тому що вона передбачає використання комп’ютерів та програмування на першому етапі. Але такі витрати цього варті, оскыльки параметричний метод дозволяє швидко розкрити творчі можливості студента. The authors believe that the parametric method should belong to the brand category, in the “prav” category, while their individual work should belong to the “yav” category. This is rather expensive methodology, because it assumes extensive use of computers and programming at the first stage. But such expenses are justified because the parametric method makes it possible to discover fast creative abilities of the student.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/14852
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR11.pdf149.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.