Маркетинговые основы формирования сбалансированного товарного портфеля

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У монографії викладено важливі маркетингові аспекти аналізу, вдосконалення та формування оптимально збалансованого товарного асортименту та номенклатури продукції підприємств, що передбачають розробку теоретичних і методичних основ дослідження та створення товарного портфеля, включаючи використання цінових факторів. Запропоновано методичний підхід до аналізу та інтерпретації результатів оцінки структури асортименту продукції, отриманих на основі застосування найбільш розповсюджених методів дослідження продуктового портфеля. Розроблено критерії для оцінки ступеня збалансованості товарного асортименту за його структурою. А також розглянуті питання визначення впливу та обліку цінових факторів, що використовуються при формуванні збалансованого та оптимального товарного портфеля промислового підприємства. This monograph presents the important marketing aspects of the analysis, development and formation optimally balanced product mix and product mix of enterprises, providing the development of theoretical and methodological bases of research and the creation of product portfolio, including the use of pricing factors. The methodical approach to the analysis and interpretation of the results of the evaluation product mix derived from the application of the most common methods of research product portfolio. Developed criteria for assessing the balance of the product range on its structure. As well as the issues and determine the effect of excluding cost factors used in making balanced and optimal product portfolio of industrial enterprise.

Опис

Ключові слова

товар, продукция, товарный портфель, методы анализа товарного портфеля, сбалансированность товарного портфеля, ценовые факторы, goods, production, product portfolio, methods of analysis of commodity portfolio, balanced product portfolio, price factors, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Маркетинговые основы формирования сбалансированного товарного портфеля: монография / О. Ф. Крайнюченко, Н. П. Скригун, Л. В. Капинус. – Germany, Saarbrücken: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2014. – 84 с.

Зібрання