DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/15457

Название: Features of mass media usage in advertisement activity of the enterprise
Другие названия: Особливості використання засобів масової інформації в рекламній діяльності підприємства
Авторы: Skryhun, Natalya
Vlasenko, Ludmila
Chornous, Igor
Скригун, Наталія Петрівна
Власенко, Людмила Василівна
Чорноус, Ігор
Ключевые слова: реклама
маркетинг
медіа
реклама
маркетинг
медиа
advertising
marketing
media
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
кафедра маркетингу
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Skrygun, N. Features of mass media usage in advertisement activity of the enterprise / N. Skrygun, L. Vlasenko, І. Chornous // Středoevropský věstník pro vědu a výzkum. – Praha : Education and Science, 2014. – № 2(4). – P. 48-52.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/15457
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Features of mass media .pdf138,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback