Борошномельні підприємства як фактор розвитку хлібопекарних підприємств
Вантажиться...
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглядаються борошномельні підприємства як фактор розвитку хлібопекарних підприємств. Miller considers the enterprise as a factor of bakeries.
Опис
Ключові слова
борошномельні підприємства, flour mills, хлібопекарні підприємства, bakeries, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Дунда, С. П. Борошномельні підприємства як фактор розвитку хлібопекарних підприємств / С. П. Дунда // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства України : матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., асп. і мол. учен., Київ, 17-19 лютого 2011 р. / М-во освіти і науки, мол. та спорту Укр., Нац. ун-т харч. технол., Запоріз. нац. ун-т., Житом. держ. технолог. ун-т, Нац. акад. кер. кадр. культ. і мист. – К. : НУХТ, 2011. – Ч. 3. – С. 15–16.