Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті обґрунтовано соціалізуючий вплив педагога-наставника на академічну групу студентів вищого навчального закладу. Здійснено вибір критеріїв освітньої соціалізації. Розглянуто основні психологічні характеристики розвитку академічних груп як колективного суб’єкта навчальної діяльності за методиками діагностики рівня розвитку соціальної активності особистості та колективу О. І. Власової та «Пульсар» Л.Г. Почебут.
In the article the socializing influence of the teacher-tutor on the student’s academic group in higher educational institutions is proved. The selection of criteria of educational socialization is implemented. The basic psychological features of the academic groups’s development as a collective subject of educational activity on methods of diagnosis of social activity level’s development of the individual and team of E.I. Vlasova and "Pulsar" of L.G. Pochebut are considered.

Опис

Ключові слова

навчальна група студентів, educational socialization, освітня соціалізація, наставництво студентів, педагог-наставник, розвиток групового суб’єкта, educational student’s group, tutorship of students, teacher-tutor, development of the group subject, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Чугаєва, Н. Ю. Рівнево-типологічний аналіз особливостей навчальних груп студентів як об’єктів спрямованої соціалізації / Н. Ю. Чугаєва // Проблеми загальної та педагогічної психології : збірник наукових праць. – 2011. – Ч. 6. – С. 406–413.

Зібрання