Інтернет — реклама та шляхи підвищення ефективності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У наш час стрімкого розвитку Інтернету в Україні інтернет-реклама стає дедалі більш значним маркетинговим інструментом й більш засто-совуваним вітчизняними рекламодавцями способом просування товарів і послуг у Мережі. Це обумовлено, з одного боку, бурхливим характе-ром росту електронної комерції в Україні, а з іншого, — низ-кою специфічних особливостей інтернет-реклами, які виділяють її з комплексу маркетингового інструментарію. Nowadays, the rapid development of the Internet in Ukraine online advertising becomes more significant marketing tool and a collateral sovuvanym national advertisers a way to promote products and services on the web. This is due, on the one hand, the rapid growth characterized rum electronic commerce in Ukraine, and the other - the bottom-ing specific features of Internet advertising that distinguish it from the set of marketing tools.

Опис

Ключові слова

реклама, цільова аудиторія, рекламодавець, advertising, target audience, advertiser, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Лелека, О. О. Інтернет — реклама та шляхи підвищення ефективності / О. О. Лелека // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : всеукраїнська науково-практична конференція, 24-25 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. — С. 67-70.