Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглянуто сутність, принципи та задачі портфельного аналізу в системі стратегічного аналізу, досліджено основні параметри та характеристики сучасних методів матричного аналізу, встановлено переваги та недоліки основних матричних моделей.
Essence, principles and tasks of portfolio analysis, is considered in the system of strategic analysis, explored basic parameters and descriptions of modern methods of matrix analysis, advantages and lacks of basic matrix models are set.
Description
Citation
Скригун, Н. П. Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні / Н. П. Скригун // Харчова промисловість. – К. : НУХТ, 2009. – №8. – С. 112-115
