Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність, принципи та задачі портфельного аналізу в системі стратегічного аналізу, досліджено основні параметри та характеристики сучасних методів матричного аналізу, встановлено переваги та недоліки основних матричних моделей.
Essence, principles and tasks of portfolio analysis, is considered in the system of strategic analysis, explored basic parameters and descriptions of modern methods of matrix analysis, advantages and lacks of basic matrix models are set.
Опис
Ключові слова
маркетинг, портфельний аналіз, маркетингове планування, marketing, portfolio analysis, marketing planning, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні / Н. П. Скригун // Харчова промисловість. – К. : НУХТ, 2009. – №8. – С. 112-115