Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Розглянуто сутність, принципи та задачі портфельного аналізу в системі стратегічного аналізу, досліджено основні параметри та характеристики сучасних методів матричного аналізу, встановлено переваги та недоліки основних матричних моделей. Essence, principles and tasks of portfolio analysis, is considered in the system of strategic analysis, explored basic parameters and descriptions of modern methods of matrix analysis, advantages and lacks of basic matrix models are set.

Description

Citation

Скригун, Н. П. Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні / Н. П. Скригун // Харчова промисловість. – К. : НУХТ, 2009. – №8. – С. 112-115

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By