Невербальні сигнали як важливий компонент реклами
Вантажиться...
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, реклама, комунікація, marketing, advertising, communication, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ободовська, А. А. Неформальні вербальні маркетингові комунікації в системі комунікаційного міксу / А. А. Ободовська, Н. П. Скригун // Naukowa mysl informacyjnego wieku–2010 : Мaterialy VІ Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Przsemysl : Nauka i studia, 2010. – Volume 3. Ekonomiczne nauki. – S. 67–68.