Стратегія впровадження франчайзингу – прогресивний підхід до розвитку підприємств харчової промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Встатті висвітлено можливості потенційного впровадження франчайзингу як стратегічного та прогресивного підходу до розвитку підприємств, зокрема харчової промисловості. Запропоновано основні етапи розробки стратегії для франчайзера.
The paper analyzes the potential introduction of franchising as a strategic and progressive approach to enterprise development, including the food industry. The basic stages of development strategies for franchisor.

Опис

Ключові слова

стратегія франчайзингу, strategy franchise, експорт, імпорт, впровадження стратегії, Міжнародна асоціація франчайзингу, exports, imports, strategy, International Association of Franchising, кафедра обліку і аудиту

Бібліографічний опис

Слободян, Н. Г. Стратегія впровадження франчайзингу – прогресивний підхід до розвитку підприємств харчової промисловості / Н. Г. Слободян, С. В. Арутюнян // Наукові праці НУХТ. – 2009. – № 30. – С. 9-11.

Зібрання