DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16804

Название: Шляхи використання мультимедійних засобів у навчальному процесі
Другие названия: Uses of multimedia in the educational process
Авторы: Єщенко, Оксана Анатоліївна
Мирончук, Валерій Григорович
Yeshchenko, Oksana
Mironchuk, Valeriy
Ключевые слова: мультимедійна презентація
навчальний процес
комп'ютерні технології
мультимедийная презентация
компьютерные технологии
учебный процесс
multimedia presentation
learning process
computer technology
кафедра технологічного обладнання та комп’ютерних технологій проектування
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Єщенко, О. А. Шляхи використання мультимедійних засобів у навчальному процесі / О. А. Єщенко, В. Г. Мирончук // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 52. – С. 219-226
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються питання комп'ютерних технологій навчання, що прийшли на допомогу традиційніш методам. Зроблено огляд етапів інформатизації освіти та можливостей застосування комп'ютерних технологій в навчальному процесі. Виділено чуттєві канали сприйняття інформації та проаналізовано npoifec її запам'ятовування. Розглянуто методи розробки мультимедійних засобів навчання, зокрема опорні конспекти та їх вплив на процес запам 'ятовування інформації. Зроблено порівняння традиційного та опорного конспекту лекцій. Наведено приклади використання лекційних мультимедійних засобів з анімацією, а також студентських мультимедійних засобів для захисту дипломних проектів. В статье рассматриваются вопросы компьютерных технологий обучения, пришли на помощь традиционным методам. Сделан обзор этапов информатизации образования и возможностей применения компьютерных технологий в учебном процессе. Выделены чувственные каналы восприятия информации и проанализированы npoifec ее запоминания. Рассмотрены методы разработки мультимедийных средств обучения, в частности опорные конспекты и их влияние на процесс запоминания информации. сделано сравнение традиционного и опорного конспекта лекций. приведены примеры использования лекционных мультимедийных средств с анимацией, а также студенческих мультимедийных средств для защиты дипломных проектов.The paper deals with computer technology training, came to the aid of more traditional methods. The review stages information education and opportunities of computer technology in the classroom. Highlight sensory channels of perception information and analyzes npoifec her memory. considered methods of developing multimedia training, including basic notes and their impact on the Add 'memorization of information. Made comparison and reference traditional lecture notes. examples use of multimedia lectures with animation and student multimedia protection degree projects.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/16804
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
2.pdf5,81 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback