Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новацій
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянута динамічна модель ринкової рівноваги на ринку споживчих товарів та ринку новацій. Проаналізовано обґрунтування вибору напрямів інноваційної діяльності та здійснення інноваційного процесу.
Considered a dynamic model of market equilibrium in the market of consumer goods and market innovations. Analyzed the rationale for the choice of innovation activities and carry out innovation process.
Опис
Ключові слова
ринок ресурсів, рівновага, споживчі товари, market resources, balance, consumer goods, кафедра економічної теорії
Бібліографічний опис
Кундєєва, Г. О. Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новацій / Г. О. Кундєєва // Управління інноваційним процесом в Україні : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2010. - С. 123.