Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новацій

Вантажиться...
Ескіз

Файли

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянута динамічна модель ринкової рівноваги на ринку споживчих товарів та ринку новацій. Проаналізовано обґрунтування вибору напрямів інноваційної діяльності та здійснення інноваційного процесу. Considered a dynamic model of market equilibrium in the market of consumer goods and market innovations. Analyzed the rationale for the choice of innovation activities and carry out innovation process.

Опис

Ключові слова

ринок ресурсів, рівновага, споживчі товари, market resources, balance, consumer goods, кафедра економічної теорії

Бібліографічний опис

Кундєєва, Г. О. Інноваційне прогнозування як методичний інструментарій маркетингу новацій / Г. О. Кундєєва // Управління інноваційним процесом в Україні : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. – Львів, 2010. - С. 123.