Управління вартістю підприємства на основі когнітивного підходу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

На вітчизняних підприємствах нині є домінуючим ринкове, функціональне мислення серед управлінців різних рівнів. Основна увага менеджерів направлена на якість виконання своїх обов'язків та отримання прибутку як показника, що характеризує ефективність діяльності підприємства. Дана спрямованість вступає в протиріччя з інтересами власників, яким важливіше знати вартість капіталу підприємства та можливість її генерування в майбутньому. Вочевидь, в кінцевому підсумку власник або акціонер найчастіше планує продати свою частку в капіталі підприємства, і він завжди це хоче зробити з прибутком. On the domestic enterprises are now dominating the market, functional thinking among managers at different levels. The main focus is aimed at managers quality of their duties and profit as an indicator that characterizes the efficiency of the company. This comes into focus conflict with the interests of the owners, which is more important to know the cost of capital company and the possibility of generating in the future. Obviously, in the final result, owners or shareholders often plans to sell its share in equity company, and he always wants to make a profit.

Опис

Ключові слова

підприємства, управління вартістю, когнітивний підхід, enterprise, cost management, cognitive approach, кафедра фінансів

Бібліографічний опис

Климаш, Н. І. Управління вартістю підприємства на основі когнітивного підходу / Н. І. Климаш // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвяченої 130-річчю Національного університету харчович технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. - С. 840.