DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/17783

Название: Методичні та практичні аспекти тестового контролю знань у вищому навчальному закладі
Другие названия: Methodological and practical aspects of knowledge testing in higher education
Авторы: Баглюк, Сергій Володимирович
Котікова, Світлана Михайлівна
Baglyuk, Sergey
Kotikova, Svetlana
Ключевые слова: тест
вимоги до тестів
контроль знань
контроль знаний
требования к тестам
test
control knowledge
requirements for testing
кафедра фізики
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Баглюк, С. В. Методичні та практичні аспекти тестового контролю знань у вищому навчальному закладі / С. В. Баглюк, Т. К. Лазаренко, С. М. Котикова // Сучасні проблеми фізико-математичних наук та підготовка фахівців у цій галузі : матеріали 14-ої Всеукраїнської науково-методичної конференції. – Миколаїв, 2013. – С. 105-107.
Краткий осмотр (реферат): В умовах кредитно-модульної системи навчання проблема контролю знань набуває великого значення. З точки зору дидактики контроль – це комплекс заходів, спрямованих на вимір та оцінку знань, вмінь і навичок, отриманих студентами у процесі навчання. В останні роки широко впроваджується тестовий контроль знань, який має певні переваги щодо економії часу, об’єктивності та технологічності. Були розроблені тести з фізики за темами кожного змістового модуля. Результати тестування були проаналізовані з метою визначення їх об’єктивності. В условиях кредитно-модульной системы обучения проблема контроля знаний приобретает большое значение. С точки зрения дидактики контроль - это комплекс мероприятий, направленных на измерение и оценку знаний, умений и навыков, полученных студентами в процессе обучения. В последние годы широко внедряется тестовый контроль знаний, который имеет определенные преимущества по экономии времени, объективности и технологичности. Были разработаны тесты по физике по темам каждого содержательного модуля. Результаты тестирования были проанализированы с целью определения их объективности. The control problem of knowledge is of great importance in a credit-module system. In terms of didactics control - a set of measures aimed at the measurement and assessment of knowledge, skills acquired by students in the learning process. The test control of knowledge is implemented widly in recent years, what has certain advantages in terms of saving time, objectivity and adaptability. Tests have been developed in physics for themes each semantic module. The test results were analyzed to determine their objectivity.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/17783
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
1.pdf1,65 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback