Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1807
Title: Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання
Authors: Цимбалюк, Людмила Георгіївна
Скригун, Наталія Петрівна
Семененко, Катерина Юріївна
Keywords: купонаж
kuponazh
цінове стимулювання
пряме зниження цін
відстрочені можливості
price stimulation
direct price-cutting
deferred possibilities
кафедра маркетингу
Issue Date: 2011
Citation: Семененко, К. Ю. Методи цінового стимулювання збуту та умови їх використання / К. Ю. Семененко, Н. П. Скригун, Л. Г. Цимбалюк // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, 2011. - № 4 (16). - С. 137-140.
Abstract: Проведено аналіз існуючих методів цінового стимулювання збуту в сфері обігу на досвіді Франції. Показано можливість застосування окремих методів залежно від тактичної мети підприємства. Наведено основні нормативно-правові аспекти законодавчого забезпечення цінового стимулювання.
Was analysis existent methods of price sales in the sphere of appeal promotion is conducted on experience of France. Possibility of application of separate methods is rotined depending on the tactical purpose of enterprise. The basic are resulted normatively legal aspects of the legislative providing of price stimulation.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/1807
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3611.pdf3.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.