Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Конкретизовано цілі ціноутворення. Запропоновано класифікацію методів ціноутворення з огляду на витрати, вимоги споживачів і дії конкурентів задля формування ефективної цінової політики підприємства.
The whole pricing is specified. Classification of methods of pricing is offered taking into account charges, requirements of consumers and actions of competitors for the sake of forming of effective price policy of enterprise.

Опис

Ключові слова

ціна, цена, price, ціноутворення, цілі ціноутворення, попит, витрати, pricing, whole pricing, demand, cost, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Безпалько, О. В. Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни / О. В. Безпалько, Т. В. Гаврилова, Н. П. Скригун // Економічний простір. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2011. - № 54. - С. 145-150.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced