Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни
Файли
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Конкретизовано цілі ціноутворення. Запропоновано класифікацію методів ціноутворення з огляду на витрати, вимоги споживачів і дії конкурентів задля формування ефективної цінової політики підприємства.
The whole pricing is specified. Classification of methods of pricing is offered taking into account charges, requirements of consumers and actions of competitors for the sake of forming of effective price policy of enterprise.
The whole pricing is specified. Classification of methods of pricing is offered taking into account charges, requirements of consumers and actions of competitors for the sake of forming of effective price policy of enterprise.
Опис
Ключові слова
ціна, цена, price, ціноутворення, цілі ціноутворення, попит, витрати, pricing, whole pricing, demand, cost, кафедра економіки праці та менеджменту, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Безпалько, О. В. Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни / О. В. Безпалько, Т. В. Гаврилова, Н. П. Скригун // Економічний простір. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2011. - № 54. - С. 145-150.