Класифікація маркетингових цінових стратегій

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.
The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations.

Опис

Ключові слова

цінова психологія, price psychology, ціноутворення, маркетингова цінова стратегія, цінові лінії, знижки, цінова дискримінація, pricing, marketing price strategy, price lines, discounts, price discrimination, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Кучинська, Д. В. Класифікація маркетингових цінових стратегій / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 164-166.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced