Класифікація маркетингових цінових стратегій
Файли
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто сутність маркетингових цінових стратегій, розроблено класифікацію цінових стратегій та запропоновано рекомендації щодо їх вибору в конкретних ринкових ситуаціях.
The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations.
The research outlines the core of the marketing price strategies on the modern markets. It is developed the classification of price strategies and recommendations for choosing some strategies in specific market situations.
Опис
Ключові слова
цінова психологія, price psychology, ціноутворення, маркетингова цінова стратегія, цінові лінії, знижки, цінова дискримінація, pricing, marketing price strategy, price lines, discounts, price discrimination, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Кучинська, Д. В. Класифікація маркетингових цінових стратегій / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Наукові праці НУХТ. - 2010. - № 33. - С. 164-166.