Організація процесу сервісного обслуговування на основі звернень клієнтів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В будь-якій компанії робота з клієнтами посідає особливе місце і вимагає орієнтувати роботу саме на клієнта: на його потреби, а також якісне обслуговування. В сучасних установах існують відділи по роботі з клієнтами, в яких клієнтам надаються консультації та поради стосовно їх потреб та вимог. Такі відділи обладнані сучасними системами автоматизації документообігу, які дозволяють накопичувати, зберігати та розширювати інформацію про кожного з клієнтів, надавати йому персональні бонуси тощо. In any company's customer has a special place and needs to focus work on the same client, his needs, and quality service. In the modern facilities are departments of customer service in which customers provide advice and tips on their needs and requirements. These departments are equipped with modern workflow systems that allow you to collect, preserve and expand the information about each client and provide them with your personal power-ups and more.

Опис

Ключові слова

клієнт, обслуговування, оптимізація роботи, гарантія, kliyent, service, optimization of, warranty, кафедра інформаційних технологій, штучного інтелекту і кібербезпеки

Бібліографічний опис

Майстренко, А. Організація процесу сервісного обслуговування на основі звернень клієнтів / А. Майстренко, М. Гладка // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 741.