DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18384

Название: Basics of viral marketing in the modern economy
Другие названия: Основи вірусного маркетингу в сучасній економіці
Авторы: Slivinska, V.
Слівінська, В. В.
Ключевые слова: marketing
viral marketing
economy
економіка
вірусний маркетинг
маркетинг
вирусный маркетинг
экономика
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Slivinska, V. Basics of viral marketing in the modern economy / Victoria Slivinska // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 384-385.
Краткий осмотр (реферат): The term of "viral marketing," as an approach to sales, has been tied to the popularization of the notion that ideas spread like viruses. The field that developed around this notion, memetics, peaked in popularity in the 1990s. Viral marketing is a strategy that is used to encourage people to share a marketing message with others. Viral marketing strategies create mass exposure and influence for the marketing strategy.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18384
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
348.pdf169,51 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback