Маркетинг людських ресурсів та перспективи його реалізації для підприємств харчової промисловості

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У роботі обґрунтовано необхідність застосування маркетингу людських ресурсів як якісно нового рівня управління ними. Сформовано концепцію його реалізації, ключовим елементом якої є розроблений комплекс маркетингу людських ресурсів орієнтований на споживача, запропоновано методичний підхід оцінювання стану маркетингу людських ресурсів. Доведено вплив маркетингу людських ресурсів на ефективність діяльності підприємства та запропонованопрогресивні методи його реалізації з урахуванням етапів життєвого циклу працівника. This research focuses ontheoretical propositionsmarketingandhuman resourcedevelopmentresearch andpracticalrecommendations forimplementationby determiningthe prospects for itsimplementationfor the food industry. We provethe need to implementmarketinghuman resourcesas a qualitativelynew level ofhrmanagement. The author has formulated the concept ofhr-marketing implementation, a key element of which isthe complex ofhr-marketingfocused onconsumer.Methodical approach for its assessment has been created by the author too. The work describes the influence of the hr-marketing on the activity effectiveness of the company, that is why the author has showed the basis of advanced methods for hr-marketing implementation, taking into account the stages of the life cycle of an employee.

Опис

Ключові слова

підприємство, маркетинг, людські ресурси, маркетинг людських ресурсів, business, marketing, human resources, marketing ofhuman resources

Бібліографічний опис

Грищенко, Д. Г. Маркетинг людських ресурсів та перспективи його реалізації для підприємств харчової промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 «Економіка та управляння підприємствами » / Грищенко Діана Григорівна ; НУХТ. - К., 2014. – 24 с.