DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Статті >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18617

Название: Як зберегти і підтримати потяг до знань сучасних студентів
Другие названия: How to keep and maintain a passion for knowledge of modern students
Авторы: Яненко, Лариса Петрівна
Yanenko, Larisa
Ключевые слова: явища свідомості та самосвідомості
знання
прогресивний розвиток суспільства
явление сознания и самосознания
знания
прогрессивное развитие общества
phenomenon of consciousness and self-awareness
knowledge
progressive development of society
кафедра іноземних мов професійного спрямування
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Яненко, Л. П. Як зберегти і підтримати потяг до знань сучасних студентів / Л. П. Яненко // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». - К. : Гнозис, 2013. – Дод. 1 до Вип. 31, Том VIІІ (50) : темат. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». - С. 494-500.
Краткий осмотр (реферат): В статті висвітлена роль знань у свідомості людини. Аналізуються проблеми зменшення потягу до знань сучасної молоді та наведено ряд рекомендацій щодо зупинки цього фатального для людства процесу. Обсуждается роль знаний в сознании человека. Анализируются проблемы уменьшения стремления к знаниям современной молодежи и приведены ряд рекомендаций, как остановить этот фатальный для человечества процесс. The article discusses the role of knowledge in human consciousness, analyses the problem of reducing the desire for knowledge of modern youth and provides a series of recommendations on how to stop this fatal process for humanity.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18617
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
45646.pdf361,36 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback