Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18621
Title: How to make an effective logo
Authors: Shylo, Lela
Kovalchuk, Olga
Keywords: logo
business
branding
логотип
бізнес
брендинг
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Issue Date: 2014
Citation: Shylo, L. How to make an effective logo / Lela Shylo, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 502-503.
Abstract: A company’s logo is a recognition tool for the public to link their services or products to the company. In other words, it is part of a company’s branding. Without such branding, the public will not be able to differentiate between companies, and therefore unable to expect a certain standard or quality from the company which they interact with. A logo, if designed effectively, can bring to people’s mind the unique selling proposition of an organization, which inevitably promotes the company on a sub-conscious level.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18621
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
428.pdf169.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.