DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18652

Название: Вагон-туристична фірма, як інноваційна форма туристичного підприємництва
Другие названия: Track travel company as an innovative form of tourism business
Авторы: Басюк, Дарія Іванівна
Basyuk, Daria
Скорченко, Оксана Вікторівна
Skorchenko, Oksana
Ключевые слова: самодіяльний туризм
самодеятельный туризм
amateur tourism
отдых
відпочинок
recreation
подорож
путешествие
trip
кафедра туристичного та готельного бізнесу
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Скорченко, О. В. Вагон-туристична фірма, як інноваційна форма туристичного підприємництва / Оксана Скорченко, Дарія Басюк // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 555-556.
Краткий осмотр (реферат): Самодіяльний туризм набуває обертів. Майже в кожної людини є місце на Землі, куди вона любить їздити відпочивати. В сезон відпочинку люди просто купують білети і їдуть на залізничний вокзал міста-курорту, а звідти вже вирішують, як далі організувати свій відпочинок. Це категорія людей - дії, які не люблять витрачати час на розмови, навіть, якщо від обговорення їхньої майбутньої подорожі з туристичним агентом вона могла б стати цікавіше та комфортніше. Щоб зробити такий сегмент людей своїми клієнтами, потрібно створити зручні для них умови. Самодеятельный туризм набирает обороты. Почти у каждого человека есть место на Земле, куда она любит ездить отдыхать. В сезон отдыха люди просто покупают билеты и едут на железнодорожный вокзал города-курорта, а оттуда уже решают, как дальше организовать свой отдых. Это категория людей - действия, которые не любят тратить время на разговоры, даже если от обсуждения их будущего путешествия с туристическим агентом она могла бы стать интереснее и комфортнее. Чтобы сделать такой сегмент людей своими клиентами, нужно создать удобные для них условия. Backpackers gets momentum. Almost every person has a place on Earth where she likes to go to rest. In the holiday season, people just buy tickets and go to the railway station resort town, and from there decide how to further organize your holidays. This category of people - actions that do not like to spend time talking, even if from discussing their future trip with a travel agent, it could be a fun and comfortable. To make this segment of people your customers, you need to create comfortable conditions for them.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18652
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
332.pdf106,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback