DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687

Название: SPA- послуги як складові лікувально-профілактичного туризму
Другие названия: SPA- services as components of health care tourism
Авторы: Дещенко, Р. С.
Голікова, Тетяна Петрівна
Deschenko, R.
Holikova, Tatiana
Ключевые слова: світовий ринок
лікувально-профілактичний туризм
SPA- послуги
мировой рынок
SPA- услуги
лечебно-профилактический туризм
world market
health care tourism
SPA- service
кафедра готельно-ресторанної справи
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Дещенко, Р. С. SPA- послуги як складові лікувально-профілактичного туризму / Р. С. Дещенко, Т. П. Голікова // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 598.
Краткий осмотр (реферат): Ринок SPA послуг у світі знаходиться на стадії швидкого розвитку. У боротьбі за масового споживача провідні готелі і курорти світу стали на шлях переорієнтації і змушені диверсифікувати свій продукт, щоб виходити на нові сегменти споживчого ринку. Актуальним стає питання про розширення послуг SPA-центрів при готелях у відповідь на сучасні світові тенденції. Це допоможе урізноманітнити асортимент додаткових послуг готелю, в подальшому дозволить залучати клієнтів в низький сезон і поліпшити імідж підприємства. Рынок SPA услуг в мире находится на стадии быстрого развития. В борьбе за массового потребителя ведущие отели и курорты мира стали на путь переориентации и вынуждены диверсифицировать свой продукт, чтобы выходить на новые сегменты потребительского рынка. Актуальным становится вопрос о расширении услуг SPA-центров при отелях в ответ на современные мировые тенденции. Это поможет разнообразить ассортимент дополнительных услуг отеля, в дальнейшем позволит привлекать клиентов в низкий сезон и улучшить имидж предприятия. SPA services market in the world is under rapid development. In the struggle for mass market leading hotels and resorts in the world on the path and reorientation forced to diversify its product to enter new segments of the consumer market. Urgent issue of extension services SPA-centers at hotels in response to the global trends. This will help diversify additional hotel services in the future will attract customers in low season and improve the image of the company.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18687
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
574.pdf146,35 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback