Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708
Название: Marketing product positioning
Авторы: Borschevska, Yulia
Kovalchuk, Olga
Ключевые слова: marketing
products
positioning
позиціонування
продукти
маркетинг
продукты
позиционирование
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Borshchevska, Yu. Marketing product positioning / Yulia Borshchevska, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 496-497.
Краткий осмотр (реферат): Positioning is a powerful tool that allows one to create an image. The image is the outward representation of being who you want to be, doing what you want to do, and having what you want to have. Positioning of yourself can lead to personal fulfillment. Product positioning strategies are numerous, and the selection of one over another is crucial to define how your company will market its products. Selecting the wrong strategy can cost time and a scarce marketing budget. The ramifications of a wrong choice will also probably adversely affect business's bottom line.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4241.pdf153.55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.