Marketing product positioning

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Positioning is a powerful tool that allows one to create an image. The image is the outward representation of being who you want to be, doing what you want to do, and having what you want to have. Positioning of yourself can lead to personal fulfillment. Product positioning strategies are numerous, and the selection of one over another is crucial to define how your company will market its products. Selecting the wrong strategy can cost time and a scarce marketing budget. The ramifications of a wrong choice will also probably adversely affect business's bottom line.

Опис

Ключові слова

marketing, products, positioning, позиціонування, продукти, маркетинг, продукты, позиционирование, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації

Бібліографічний опис

Borshchevska, Yu. Marketing product positioning / Yulia Borshchevska, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 496-497.