Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBorschevska, Yulia-
dc.contributor.authorKovalchuk, Olga-
dc.date.accessioned2014-11-26T07:47:19Z-
dc.date.available2014-11-26T07:47:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationBorshchevska, Yu. Marketing product positioning / Yulia Borshchevska, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 496-497.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18708-
dc.description.abstractPositioning is a powerful tool that allows one to create an image. The image is the outward representation of being who you want to be, doing what you want to do, and having what you want to have. Positioning of yourself can lead to personal fulfillment. Product positioning strategies are numerous, and the selection of one over another is crucial to define how your company will market its products. Selecting the wrong strategy can cost time and a scarce marketing budget. The ramifications of a wrong choice will also probably adversely affect business's bottom line.uk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectproductsuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectпродуктиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпродуктыuk_UA
dc.subjectпозиционированиеuk_UA
dc.subjectкафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації-
dc.titleMarketing product positioninguk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4241.pdf153.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.