Технологія CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT як сучасний маркетинговий підхід підприємств туристичного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У сучасних умовах, коли на ринку існує значна конкуренція, при управлінні якістю тур продукту необхідно активніше розвивати використання нематеріальних активів - специфічних нефінансових ресурсів, що не мають фізичної форми, однак надають власнику права та привілеї в процесі надання послуг і при цьому формують економічну вигоду для підприємства (репутація, торговельна марка, фірмовий стиль, відносини з постачальниками, клієнтами). In the current environment where the market is highly competitive, the management of quality tour product should actively promote the use of intangible assets - specific non-financial resources that have no physical form, but give the holder the rights and privileges in the provision of services and thus forming an economic advantage for Enterprise (reputation, brand name, corporate identity, relationships with suppliers, customers).

Опис

Ключові слова

конкуренція, competition, турпродукт, tourism product, економічна вигода, economic benefit, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Гембець, А. Технологія CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT як сучасний маркетинговий підхід підприємств туристичного бізнесу / А. Гембець, Ю. Сологуб // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 497-499.