Вплив ціни на конкурентоспроможність продукції на ринку молока
Файли
Дата
2013
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розглянуто основні методи ціноутворення та розкрито чинники формування ціни на молоко та молочні продукти. Авторами визначено проблеми
забезпечення молоком та молочними продуктами населення України та показано
вплив цінової політики на обсяги споживання молочних продуктів. Охарактеризовано стан ринку молочних продуктів в Україні та світі. Визначено особливості формування ціни на молоко і молочні продукти в Україні, показано динаміку
цін на молоко-сировину та роздрібних цін на окремі види молочних продуктів.
Охарактеризовано існуючі тенденції формування ціни на групи молочних продуктів. Зроблено висновок щодо необхідності спрямування державного регулювання
на соціальний захист населення для забезпечення споживання молока і молочних
продуктів на рівні раціональних норм.
The main methods of pricing and factors disclosed pricing
are describes for milk and milk products. The authors
identified the problem of providing milk and dairy products
of the Ukrainian population and shows the impact of price
policy of dairy products consumption. The condition of the
market of dairy products in Ukraine and the world are
haracterized by authors. The paper defines the characteristics
of forming prices for milk and dairy products in
Ukraine and shows the evolution of the price of raw milk
and retail prices for certain dairy products. The current
trends in the pricing for dairy products are characterize. The
authors concluded that the need for government regulation
of the direction of the social protection of the population to
ensure the consumption of milk and dairy products at the
level of rational norms.
Опис
Ключові слова
конкуренція, методи ціноутворення, молочні продукти, молоко, competition, milk, pricing methods, dairy products, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Мостенська, Т. Л. Вплив ціни на конкурентоспроможність продукції на ринку молока / Т. Л. Мостенська, М. П. Сичевський // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 52. – С. 165-175.