Вплив ціни на конкурентоспроможність продукції на ринку молока

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В статті розглянуто основні методи ціноутворення та розкрито чинники формування ціни на молоко та молочні продукти. Авторами визначено проблеми забезпечення молоком та молочними продуктами населення України та показано вплив цінової політики на обсяги споживання молочних продуктів. Охарактеризовано стан ринку молочних продуктів в Україні та світі. Визначено особливості формування ціни на молоко і молочні продукти в Україні, показано динаміку цін на молоко-сировину та роздрібних цін на окремі види молочних продуктів. Охарактеризовано існуючі тенденції формування ціни на групи молочних продуктів. Зроблено висновок щодо необхідності спрямування державного регулювання на соціальний захист населення для забезпечення споживання молока і молочних продуктів на рівні раціональних норм. The main methods of pricing and factors disclosed pricing are describes for milk and milk products. The authors identified the problem of providing milk and dairy products of the Ukrainian population and shows the impact of price policy of dairy products consumption. The condition of the market of dairy products in Ukraine and the world are haracterized by authors. The paper defines the characteristics of forming prices for milk and dairy products in Ukraine and shows the evolution of the price of raw milk and retail prices for certain dairy products. The current trends in the pricing for dairy products are characterize. The authors concluded that the need for government regulation of the direction of the social protection of the population to ensure the consumption of milk and dairy products at the level of rational norms.

Опис

Ключові слова

конкуренція, методи ціноутворення, молочні продукти, молоко, competition, milk, pricing methods, dairy products, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Мостенська, Т. Л. Вплив ціни на конкурентоспроможність продукції на ринку молока / Т. Л. Мостенська, М. П. Сичевський // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 52. – С. 165-175.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced