Стартап як нова форма ведення бізнесу

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті наведено визначення стртапу, проаналізовано основні відмінності стартапу від звичайних форм ведення підприємницької діяльності. Наведено різні підходи до визначення стадій розвитку страртапу та досліджено один з підходів, за яким виділяють шість стадій розвитку стартапу: посівну, страртап, раннє зростання, розширення, проміжна стадія та вихід. Аналіз наведений стадій розвитку проведено на прикладі соціальної мережі Facebook. Також, в статті, наведено основні напрямки реалізації державної підтримки підприємництва, які будуть сприяти розвитку страртапу в Україні.

Опис

Ключові слова

бізнес, наукоємна продукція, компанія, стартап, business, startup, high technology products, company

Бібліографічний опис

Чазов, Є. В. Стартап як нова форма ведення бізнесу / Є. В. Чазов // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2013. - № 52. – С. 122-128.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced