DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20054

Название: Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування
Другие названия: Additional services as an indicator of quality and service culture
Авторы: Примак, Тетяна Юхимівна
Срібна, Софія Валентинівна
Primak, Tatiana
Sribna, Sofia
Ключевые слова: готельні послуги
обслуговування
якість
гостиничные услуги
обслуживание
качество
hotel services
service
quality
кафедра туристичного та готельного бізнесу
Issue Date: 2015
Библиографическое описание: Срібна, С. Додаткові готельні послуги як показник якості та культури обслуговування / С. Срібна, Т. Примак // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 210.
Краткий осмотр (реферат): З метою підвищення якості та культури обслуговування клієнтів, а також конкурентоспроможності на світовому ринку готельних послуг, підприємства повинні мати не тільки високий рівень комфорту, але й широкий набір додаткових послуг. С целью повышения качества и культуры обслуживания клиентов, а также конкурентоспособности на мировом рынке гостиничных услуг, предприятия должны иметь не только высокий уровень комфорта, но и широкий набор дополнительных услуг. To improve the quality and culture of customer service and competitiveness in the global market of hotel services, companies must have not only a high level of comfort, but also a wide range of additional services.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20054
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
108.pdf81,39 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback