Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083
Title: Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу
Authors: П'янкова, Оксана Василівна
Keywords: лояльність
споживач
ресторанний бізнес
loyalty
consumer
restaurant business
кафедра економіки праці та менеджменту
Issue Date: 2015
Citation: П’янкова, О. В. Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу / О. В. П’янкова // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 184-185.
Abstract: Актуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97.pdf101.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.