Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorП'янкова, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2015-04-03T10:36:22Z-
dc.date.available2015-04-03T10:36:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationП’янкова, О. В. Групи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесу / О. В. П’янкова // Готельно-ресторанний бізнес: інноваційні напрями розвитку : міжнародна науково-практична конференція, 25-27 березня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 184-185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20083-
dc.description.abstractАктуальним залишається перетворення процесу надання послуги на взаємовідносини між споживачем та суб’єктом туристичного та готельно- ресторанного бізнесу. Адже саме лояльність є ідентифікатором ступеню бажання споживача розвивати стосунки зі «своїм» оператором ринку послуг. Remains topical transform the delivery of services to the relationship between consumers and business and tourist hotel and restaurant business. After all, loyalty identifying the degree of consumer desire to develop relationships with "their" market operator services.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectкафедра економіки праці та менеджменту-
dc.titleГрупи лояльності споживачів послуг туристичного та готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
97.pdf101.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.