Напрями кадрового маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В даній статті розглянуто основні напрями кадрового маркетингу. Зроблено акцент на першочергові завдання у сфері роботи з персоналом підприємства, від рівня виконання яких залежить ефективність діяльності підприємства та його позиції на ринку. In this article the basic directions of personnel marketing. Made focus on priorities in the work of the personnel, the level of performance which depends the effectiveness of the company and its position in the market.

Опис

Ключові слова

імідж підприємства, відбір та розвиток персоналу, кадровий маркетинг, company's image, selection and staff development, marketing personnel

Бібліографічний опис

Грищенко, Д. Г. Напрями кадрового маркетингу / Д. Г. Грищенко // Наукові праці НУХТ. – К. : НУХТ, 2011. - № 41. – С. 116-120.

Зібрання