Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20544
Title: Активізація процесу суб'єктного самовизначення особистості студента за допомогою тренінгових технологій
Authors: Нікітіна, Ірина Всеволодівна
Keywords: суб'єктне самовизначення особистості
навчально-професійна діяльність студента
студента, розвиток професійного потенціалу фахівця
тренінг
психологічне забезпечення розвитку суб'ектності
subjective self-identity
processes of learning and professional activity of students
development of professional capacities of specialists' training
psychological support for the development of subjectivity
кафедра гуманітарних дисциплін
Issue Date: 2014
Citation: Нікітіна, І. В. Активізація процесу суб'єктного самовизначення особистості студента за допомогою тренінгових технологій / І. В. Нікітіна // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – 2014. - № 10. – С. 75-80.
Abstract: У статті досліджується проблема інтенсифікації процесу самовизначення особистості студента як суб'єкта активності. Проаналізовано досвід застосуваннярозвивальних тренінгових технологій під час викладання психологічних дисциплін у ВНЗ. Описано методику «Практикум суб'єктного самовизначення особистості». Підкреслено можливості та обмеження застосування практикуму суб'єктного самовизначення особистості у навчально-професійній діяльності студента. The article deals with the problem of subjective self-determinetion of the student's personality as the subject of activity. The experience of the application of developing technologies during training of teaching psychological disciplines in the university.Described the technique of "Training of subjective self-identity;* Underlined the possibilities of the use of the training and limiting of the training «Subjective selfidentity in the educational activity of the student».
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20544
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tmp1F69.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.