Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20567
Title: Factors affecting competitivness of companies
Authors: Kovalchuk, Olga
Trygub, Inna
Keywords: market
аspect
influence
competition
production
sales
аспект
ринок
вплив
змагання
виробництво
продажі
рынок
влияние
соревнование
производство
продажи
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
кафедра іноземних мов професійного спрямування
Issue Date: 2015
Citation: Kovalchuk, O. Factors affecting competitivness of companies / O. Kovalchuk, I. Tryhub // Наукові здобутки молоді-вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : 81 Mіжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23-24 квітня 2015 р., м.Київ. – 2015. – Ч. 4. - C. 389.
Abstract: One of the important aspects of the market environment, which allows to take a prominent place as long as possible and hold leading positions is competitiveness of enterprises. The problem of determining the competitiveness of enterprises is very important for certain market segments and for the efficient operation of enterprises. To solve this problem, necessary to identify the factors that influence the possibility of winning or losing in competition.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20567
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34.FACTORS AFFECTING COMPETITIVNESS OF COMPANIES.pdf10.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.