DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21099

Название: Вірусний маркетинг як інструмент SMM
Другие названия: Viral marketing as a tool SMM
Авторы: Семененко, Катерина Юріївна
Semenenko, Katerina
Ключевые слова: маркетинг
трафік
мережа
трафик
сеть
traffic
network
marketing
кафедра маркетингу
Issue Date: 2015
Библиографическое описание: Семененко, К. Ю. Вірусний маркетинг як інструмент SMM / К. Ю. Семененко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 54-55.
Краткий осмотр (реферат): Соціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа. Социальный медиа маркетинг в большинстве источников определяется как процесс получения трафика или инструмент привлечения внимания к сайту через социальные медиа. Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21099
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
26.pdf115,43 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback