Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21099
Title: Вірусний маркетинг як інструмент SMM
Authors: Семененко, Катерина Юріївна
Keywords: маркетинг
трафік
мережа
traffic
network
marketing
кафедра маркетингу
Issue Date: 2015
Citation: Семененко, К. Ю. Вірусний маркетинг як інструмент SMM / К. Ю. Семененко // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 54-55.
Abstract: Соціальний медіа маркетинг у більшості джерел визначається як процес отримання трафіку чи інструмент привернення уваги до сайту через соціальні медіа. Social Media Marketing in most sources is defined as the process of getting traffic or tool to draw attention to the site through social media.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21099
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf115.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.