Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market
Вантажиться...
Файли
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
International markets demand multilingual communication strategies which often
have to be tailor-made to the requirements of a company. The target must be to reach
clients as efficiently and effectively as possible. Міжнародні ринки вимагають багатомовних комунікаційних стратегій, які часто повинні бути зроблені спеціально для вимог компанії. Международные рынки требуют многоязычных коммуникационных стратегий, которые часто должны быть сделаны специально для требований компании.
Опис
Ключові слова
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, communication strategies, комунікаційні стратегії, коммуникационные стратегии, foreign language, иностранный язык, іноземна мова
Бібліографічний опис
Cherednichenko, G. Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market / G. Cherednichenko // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 133-134.