Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

International markets demand multilingual communication strategies which often have to be tailor-made to the requirements of a company. The target must be to reach clients as efficiently and effectively as possible. Міжнародні ринки вимагають багатомовних комунікаційних стратегій, які часто повинні бути зроблені спеціально для вимог компанії. Международные рынки требуют многоязычных коммуникационных стратегий, которые часто должны быть сделаны специально для требований компании.

Опис

Ключові слова

кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації, communication strategies, комунікаційні стратегії, коммуникационные стратегии, foreign language, иностранный язык, іноземна мова

Бібліографічний опис

Cherednichenko, G. Foreign languages as a prerequisite of a company’s competitiveness on a global market / G. Cherednichenko // Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку підприємств харчової промисловості : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16-17 квітня 2015 р. - К.: НУХТ, 2015. – С. 133-134.