Гендерні особливості студентів як фактор успішності
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена аналізу зовнішніх та внутрішніх факторів і детермінантів, що впливають на успішність студентів з позиції гендерної педагогіки. До зовнішніх можна віднести: стан організації навчально-виховного процесу в університеті; рівень професійної, педагогічної і психологічної підготовки викладачів; дидактичні і психологічні закономірності навчально-професійної діяльності студентів; якість шкільної підготовки, матеріально-побутові умови життя студентів, ступінь допомоги і підтримки батьків та інші. The article analyzes the external and internal factors and determinants that influence the success of students from the perspective of gender pedagogy. The external include: state of the educational process at the university, the level of professional, pedagogical and psychological training of teachers, teaching and psychological patterns of teaching and professional activities of students, school quality training material and living conditions of students, the degree of assistance and support to parents and other.
Опис
Ключові слова
гендерні особливості, gender-specific, успішність студентів, фактори, детермінанти, student success, factors, determinants, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Нікітіна, І. В. Гендерні особливості студентів як фактор успішності / І. В. Нікітіна // Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. - 2010. - Спец. вип.