Особливості взаємодії логістики і маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, підприємство, потреби споживачів, marketing, enterprise, consumer needs

Бібліографічний опис

Кочмарук, М. В. Особливості взаємодії логістики і маркетингу / М. В. Кочмарук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, 14-15 березня 2013 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2013. – C. 105 – 107.