Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертація присвячена формуванню маркетингових засад кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості України та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики суб’єктів господарювання на основі широкого впровадження маркетингового інструментарію.
Thesis is devoted to the formation of marketing bases of the personnel maintenance of the food industry enterprises in Ukraine and the development of practical recommendations to improve the economic entities’ personnel policy on the basis of the widespread introduction of marketing tools.
Опис
Бібліографічний опис
Никоненко А. В. Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : спец. 08.00.04 «Економіка та управляння підприємствами» / Никоненко Андрій Володимирович. - К., 2015. - 22 с.