Перспективні напрями використання аромамаркетингу в готельній сфері

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

У статті розкрито сутність аромаркетингу, його напрями та ароматехнології, які доцільно використовувати у вітчизняній готельній індустрії, як один з заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства готельного господарства та приваблення клієнтів. The article reveals the essence aromarketinga, its direction and aromatehnologii, suitable for use in the domestic hotel industry to enhance the competitiveness of enterprises of the hotel industry and attract customers.

Опис

Ключові слова

аромамаркетинг, готельна сфера, аромадизайн, аromamarketing, hotel industry, aromadizayn, кафедра експертизи харчових продуктів

Бібліографічний опис

Шелемех, К. О. Перспективні напрями використання аромамаркетингу в готельній сфері /К. О. Шелемех, В. В. Кійко // Наукова творчість молоді в індустрії гостинності : матеріали Другої всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, 15-16 лист. 2012 р., м. Донецьк / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донецьк. нац. ун-т екон. і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – Донецьк: ДонНУЕТ, 2012 – С. 241-243.