DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21694

Название: CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства
Другие названия: CRM-System as an innovative component of the customer-centric strategy of the hotel enterprise
Авторы: Мурак, Оксана Юріївна
Іщенко, Тетяна Іванівна
Шидловська, Олена Броніславівна
Murak, Oksana
Ishchenko, Tatiana
Shydlovska, Olena
Ключевые слова: програмне забезпечення
программное обеспечение
software
клієнт
клиент
customer
прибуток
прибыль
profits
кафедра готельно-ресторанної справи
Issue Date: 2015
Издатель: Мурак, О. Ю. CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства / О. Ю. Мурак, Т. І. Іщенко, О. Б. Шидловська // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : Міжнародна науково-практична конференція, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 191-192.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано доцільність використання специфічного клієнтоорієнтований підходу до ведення готельного бізнесу для зростання чистого прибутку засобів розміщення Обоснована целесообразность использования специфического клиенториентированного подхода к ведению гостиничного бизнеса для роста чистой прибыли средств размещения The expediency of the use of specific client-oriented approach to the hotel business for growth in net profit of accommodation
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21694
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
hhh.pdf181,59 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback