CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства
Вантажиться...
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Мурак, О. Ю. CRM-система як інноваційна складова клієнтоорієнтованої стратегії готельного підприємства / О. Ю. Мурак, Т. І. Іщенко, О. Б. Шидловська // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : Міжнародна науково-практична конференція, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 191-192.
Анотація
Обґрунтовано доцільність використання специфічного клієнтоорієнтований підходу до ведення готельного бізнесу для зростання чистого прибутку засобів розміщення.
Опис
Ключові слова
програмне забезпечення, программное обеспечение, software, клієнт, клиент, customer, прибуток, прибыль, profits, кафедра готельно-ресторанної справи