Підходи до взаємодії маркетингових та логістичних стратегій

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, маркетингова стратегія, логістична стратегія, logistics strategy, marketing strategy

Бібліографічний опис

Репіч, Т. А. Підходи до взаємодії маркетингових та логістичних стратегій / Т. А. Репіч // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІ Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 травня 2015 р. : тези доп. – К.: НУХТ, 2015. – С. 150-153.