Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964
Название: Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства
Авторы: Назаренко, Наталя Юріївна
Павлюченко, Олена Станіславівна
Ключевые слова: кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
обслуговування
ресторанне господарство
подача страв
обслуживание
ресторанное хозяйство
подача блюд
feed meals
restaurant management
service
Дата публикации: 2012
Библиографическое описание: Назаренко, Н. Ю. Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства / Н. Ю. Назаренко, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 89-91.
Краткий осмотр (реферат): Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
30.pdf94.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.