Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964
Назва: Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства
Автори: Назаренко, Наталя Юріївна
Павлюченко, Олена Станіславівна
Ключові слова: кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
обслуговування
ресторанне господарство
подача страв
обслуживание
ресторанное хозяйство
подача блюд
feed meals
restaurant management
service
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Назаренко, Н. Ю. Шляхи підвищення рівня обслуговування в закладах ресторанного господарства / Н. Ю. Назаренко, О. С. Павлюченко // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 - 30 жовтня 2012 р. – Київ : НУХТ, 2012. – С. 89-91.
Короткий огляд (реферат): Швидке обслуговування клієнтів, обмежена кількість страв в меню та демократичні ціни виходять на перший план. Реструктуризація ресторанного господарства спричинила зменшення кількості ресторанів та значне зростання чисельності закладів швидкого обслуговування. Ключовими поняттями нашого часу стали напівфабрикати, кафе з самообслуговуванням і фаст-фуд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/21964
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf94.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.