Моделі створення бренду у сучасному маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, маркетинг, бренд, marketing, brand, економіка, economy

Бібліографічний опис

Сіробаба, С. Моделі створення бренду у сучасному маркетингу / С. Сіробаба, І. В. Тюха // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конф., 19-20 листопада 2014 р. : тези доп. - К.: НУХТ, 2015. – С. 98-100.