Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/22047
Title: Сучасні тенденції туристичного маркетингу
Other Titles: Current trends of tourism marketing
Authors: Антоненко, Артем Васильович
Сологуб, Юрій Іванович
Antonenko, Artem
Sologub, Yuriy
Keywords: кафедра туристичного та готельного бізнесу
кафедра технології харчування та ресторанного бізнесу
туристичний маркетинг
туризм
туристический маркетинг
tourism
tourism marketing
Issue Date: 2012
Citation: Антоненко, А. В. Сучасні тенденції туристичного маркетингу / А. В. Антоненко, Ю. І. Сологуб // Здобутки, проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29-30 жовтня 2012 р. – К. : НУХТ, 2012. – С. 337-339.
Abstract: Маркетинг є важливою складовою діяльності будь-якої фірми. Особливо гостро питання маркетингової діяльності стоять для фірм туристичної галузі, оскільки ринок туристичних послуг є надзвичайно мінливим і динамічним. Marketing is an important part of any company. Particularly acute issue of marketing activity for companies facing the tourism industry because tourism market is extremely volatile and dynamic. Маркетинг является важной составляющей деятельности любой фирмы. Особенно остро вопрос маркетинговой деятельности стоят для фирм туристической отрасли, поскольку рынок туристических услуг является чрезвычайно изменчивым и динамичным.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/22047
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119.pdf95.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.